Przejdź do treści

Przedszkole 352 w Warszawie

RAMOWY ROZKŁAD DNIA

Plan dnia maluchów

PORANEK (DO ŚNIADANIA)
Schodzenie się dzieci. Zabawy wg pomysłów dzieci, w kącikach tematycznych przy niewielkim udziale nauczyciela. Ćwiczenia poranne
ŚNIADANIE
Śniadanie. Czynności samoobsługowe, doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków.
PRZEDPOŁUDNIE (DO OBIADU)
Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową i przyjęty program wychowania przedszkolnego. Pobyt na świeżym powietrzu.
OBIAD
Czynności higieniczne i samoobsługowe. Obiad – celebrowanie posiłku.
PO OBIEDZIE (DO PODWIECZORKU)
Leżakowanie, relaks, odpoczynek dzieci, słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej – wyciszenie.
Gry i zabawy ruchowe. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Pobyt na świeżym powietrzu.
PODWIECZOREK
Podwieczorek – kultura spożywania posiłków. Czynności higieniczne i samoobsługowe.
POPOŁUDNIE (PO PODWIECZORKU)
Ćwiczenia indywidualne z dziećmi. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Swobodna zabawa dzieci. Rozchodzenie się dzieci.

Plan dnia starszych grup

RANEK (DO ŚNIADANIA)
Schodzenie się dzieci. Zabawy wg pomysłów dzieci, w kącikach tematycznych przy niewielkim udziale nauczyciela. Ćwiczenia poranne
ŚNIADANIE
Śniadanie. Czynności samoobsługowe, doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków.
PRZEDPOŁUDNIE (DO OBIADU)
Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową i przyjęty program wychowania przedszkolnego. Pobyt na świeżym powietrzu.
OBIAD
Czynności higieniczne i samoobsługowe. Obiad – celebrowanie posiłku.
PO OBIEDZIE (DO PODWIECZORKU)
relaks, odpoczynek dzieci, słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej – wyciszenie. Gry i zabawy ruchowe. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Pobyt na świeżym powietrzu.
PODWIECZOREK
Podwieczorek – kultura spożywania posiłków. Czynności higieniczne i samoobsługowe.
POPOŁUDNIE (PO PODWIECZORKU)
Ćwiczenia indywidualne z dziećmi. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Swobodna zabawa dzieci. Rozchodzenie się dzieci.

🔊 Przekształcanie Tekstu na Mowę – Wygodne i Dostępne Odsłuchiwanie Treści

Przejdź do treści