RAMOWY ROZKŁAD DNIA
Plan dnia maluchów
| PORANEK (DO ŚNIADANIA) | Schodzenie się dzieci. Zabawy wg pomysłów dzieci, w kącikach tematycznych przy niewielkim udziale nauczyciela. Ćwiczenia poranne | 
| ŚNIADANIE | Śniadanie. Czynności samoobsługowe, doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków. | 
| PRZEDPOŁUDNIE (DO OBIADU) | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową i przyjęty program wychowania przedszkolnego. Pobyt na świeżym powietrzu. | 
| OBIAD | Czynności higieniczne i samoobsługowe. Obiad – celebrowanie posiłku. | 
| PO OBIEDZIE (DO PODWIECZORKU) | Leżakowanie, relaks, odpoczynek dzieci, słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej – wyciszenie.Gry i zabawy ruchowe. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Pobyt na świeżym powietrzu. | 
| PODWIECZOREK | Podwieczorek – kultura spożywania posiłków. Czynności higieniczne i samoobsługowe. | 
| POPOŁUDNIE (PO PODWIECZORKU) | Ćwiczenia indywidualne z dziećmi. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Swobodna zabawa dzieci. Rozchodzenie się dzieci. | 
Plan dnia starszych grup
| RANEK (DO ŚNIADANIA) | Schodzenie się dzieci. Zabawy wg pomysłów dzieci, w kącikach tematycznych przy niewielkim udziale nauczyciela. Ćwiczenia poranne | 
| ŚNIADANIE | Śniadanie. Czynności samoobsługowe, doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków. | 
| PRZEDPOŁUDNIE (DO OBIADU) | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową i przyjęty program wychowania przedszkolnego. Pobyt na świeżym powietrzu. | 
| OBIAD | Czynności higieniczne i samoobsługowe. Obiad – celebrowanie posiłku. | 
| PO OBIEDZIE (DO PODWIECZORKU) | relaks, odpoczynek dzieci, słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej – wyciszenie. Gry i zabawy ruchowe. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Pobyt na świeżym powietrzu. | 
| PODWIECZOREK | Podwieczorek – kultura spożywania posiłków. Czynności higieniczne i samoobsługowe. | 
| POPOŁUDNIE (PO PODWIECZORKU) | Ćwiczenia indywidualne z dziećmi. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Swobodna zabawa dzieci. Rozchodzenie się dzieci. | 
 
															 
															